فرماندار خاتم به مناسبت روز جهاني كودك از كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان بازديد نمودند.


  یزدفردا "سيد ناصر امامي فرماندار شهرستان خاتم در اين بازديد ضمن گفتگو با مسئول و مربيان كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان تصريح كرد تربيت فرزندان يكي از موضوعات و وظايف سنگيني است كه بر عهده پدران و مادران گذاشته شده است و در جوامع مدرن امروزي به دليل مشغله پدران و مادران اين وظيفه به دوش شما عزيزان به عنوان خانه دوم كودكان و نوجوانان گذاشته شده لذا بايد بكوشيد كه در جهت تربيت اسلامي و ديني و در جهت رشد فكر و انديشه و خلاقيت كودكان و نوجوانان وظيفه خود را به نحو احسن انجام نمايند الحمدا... در اين بازديد شاهد زحمات و تلاشهاي شما عزيزان هستيم و كارهاي زيبايي در اين زمينه انجام شده است .

فرماندار در ادامه افزود الحمدا... جمهوري اسلامي ايران در جهت رشد و تربيت و آموزش فرزندان اين مرزو بوم طي سي سال گذشته اقدامات و فعاليتهاي بسيار خوبي انجام داده است و راه اندازي كانون پرورش فكري ومهد كودكها از جمله اين خدمات است و انشاءا... بزودي شاهد راه اندازي اين مركز در بخش مروست نيز فراهم شود تا انشاءا... فرزندان آن منطقه نيز از چنين آموزشهايي بهره مند گردند.

در ادامه  امامي از كارهاي دانش آموزان از قبيل نقاشي ، هنرهاي دستي و ... بازديد و در فضایی صمیمانه با آنها صحبت و گفتگو نمودند.




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا